6è COLÒNIES FINAL D’ETAPA

Els passat dimecres 5 de juny tot l’alumnat de 6è vam anar tres dies de colònies. Per fi va arribar el dia que tant esperàvem!

El primer dia vam anar al Delta de l’Ebre, on vam poder gaudir d’aquell entorn natural fent una bicicletada. Bé… fins que ens va començar a ploure i vam haver de tornar! Va ser tota una experiència ben refrescant, alhora que divertida.  Després de dinar vam fer pujar a un vaixell que ens va fer una volta pel delta. Vam descobrir aspectes molt interessant de la zona i també vam gaudir d’una estona molt engrescadora ballant i cantant.

El dijous vam anar a Port Aventura, quin dia! Vam pujar a moltes atraccions: muntanyes russes, les atraccions de Barrio Sésamo, atraccions d’aigua… Fins i tots els més atrevits vam pujar al Shambala. A l’hora de dinar vam fer-ho plegats a La Cantina. També vam veure tots junts un espectacle a la Polinèsia… Vam sortir quasi tots a ballar i moure la cintura… Tot un espectacle!

L’últim dia vam realitzar diferents activitats aquàtiques al Port de Salou: caiacs i “banana”. Era molt divertit haver de desplaçar-te amb caiac. Alguns i algunes van bolcar i caure a l’aigua… Amb la “banana” vam passar també una estona molt emocionant. Finalment ens vam banyar una estoneta a la platja.

Les nits a l’hotel ballàvem a la minidisco. Vam fer moltes fotografies i vam compartir moments molt especials amb els nostres companys i companyes. Sempre recordarem aquestes colònies tan fantàstiques que hem compartit!

Alumnes de 6è

FOTOS ACTIVITATS AQUÀTIQUES