1r L’HORT I LES PLANTES

Des del mes de setembre que els i les alumnes de primer estem treballant a l’hort de l’escola. Hem conreat i plantat raves, pèsols, enciams, bròquils, escaroles, etc. Els raves van créixer molt ràpid! Com pot ser que d’una petita llavor creixés aquella planta tant bonica? Ens vam emportar un rave a casa i alguns ens el vam menjar per sopar.

Després de Setmana Santa vam veure que les escaroles ens havien crescut molt i que ja eren massa velles per poder ser menjades, així que hem decidit deixar-les créixer més per poder observar-les.  En canvi els enciams estaven al punt i vam decidir fer una amanida entre tots i poder-nos menjar l’enciam que havíem estat cuidant tant de temps.

Hem aprofitat per treballar les parts de les plantes, els tipus de plantes i el que necessiten per poder viure i créixer.

Ha estat molt divertit!