3r COLÒNIES A LA GRANJA

El 13, 14 i 15 d’octubre, els alumnes i les alumnes de tercer vam anar de colònies a la “Granja”. Un lloc molt especial, a Santa Maria de Palautordera, on vam entrenar les nostres competències emocionals.

Durant aquests dies vam gaudir de moltes activitats. Entre d’altres:

• La de les tirolines on vam posar en pràctica que era això de cuidar als altres.
  • La del tobogan vermell on vam tenir l’oportunitat de dir tot de coses boniques als nostres amics i  amigues.
  • La missió del grup del “silenci” on vam veure tot el que comuniquem amb el cos fins i tot sense parlar.
  • La del lideratge amb el cavall on vam posar a prova el nostre autoconeixement .

L’últim  dia ens vam endur una clau. Per alguns de nosaltres és una clau on engabiar la ràbia i deixar-la sortir només quan sigui necessària. Per altres és la forma de convidar a la senyora tristesa  a anar-se’n. Per alguns és la clau que els recordarà com d’afortunats són dels pares, mares, germanes, germans,  avis,  àvies…que tenen. Per altres, la gàbia  es pot obrir i tancar depenent del que necessitin deixar entrar i sortir.

D’aquests dies i simulant un diari personal, hem escrit el següent:

“Ja arriba l’autobús. Li faig un petó a la mama i li dic adéu amb la mà” “Avui vaig de colònies.Tres dies i dues nits. Porto una motxilla més gran que el meu cosí Jan.” “A la parada del bus em trobo tota la classe. Quina emoció!” “Ja he arribat a la Granja i després d’esmorzar em presenten a la “Ro”, la meva monitora.” “Faig una volta de reconeixement per tota la Granja amb els meus companys i penso que m’ho passaré molt bé.” “Al dormitori he ordenat la roba i he posat el sac de dormir damunt el llit” “Després he anat a dinar i a fer algunes activitats.” “Sopo, em dutxo i m’arreglo per anar a la disco amb els meus amics.” “A la disco m’ho passo molt bé i em diverteixo ballant.” “Després vaig a dormir i al matí ens despertem a les 7:00h. Juguem a la bomba i a passar la corrent mentre esperem l’esmorzar.” “Fem una activitat amb un tobogan vermell, dinem, fem més activitats i se m’està fent curt.” “Després de sopar fem un recorregut de nit amb les llanternes, la Lola i la Ro.” “Aquest dia ha sigut molt alegre.” “M’ha agradat passejar amb el cavall que es diu Fuego.” “Cantar i mirar-me el cos m’ha agradat molt” “Quan m’aixeco li dono una abraçada a en Pandi i amb els nens parlem. Ve en Pau i diu: _ Fiqueu-vos la roba!” “M’ha agradat dinar, sopar i tot el menjar estava molt bo.”  “El meu millor dia de la vida va ser divendres 15 d’octubre de 2021 que vam jugar molt, estava super content i va ser super xulo.” “A la tarda ens anem. Estic content perquè podré veure els meus pares.”