INFANTIL – SETMANA CULTURAL

Del 29  al 31 de març hem fet el Projecte interdisciplinari d’escola, que aquest any l’hem  dedicat al canvi climàtic. Entre les activitats dutes a terme hi ha hagut l’explicació dels contes “Un mar de plàstics”, “El capità superverd” i “Hola planeta”, a més a més hem dedicat una jornada a la mobilitat sostenible i hem portat bicicletes i patinets a l’escola i per últim hem fet diversos tallers, tot barrejant els alumnes de I3, I4 i I5.

A continuació us els expliquem:

Reciclatge de paper: Hem elaborat paper reciclat a partir de paper de diari i restes de paper triturat. Per aconseguir-ho hem esquinçat paper de diari i l’hem posat en remull amb aigua, amb un batedor hem fet una pasta de paper, hem utilitzat una mena de sedàs per tal de treure les restes d’aigua, l’hem premsat i finalment l’hem deixat assecar. Ha estat un procés ben màgic i divertit!

Compostador: Hem anat a veure el compostador de l’escola, al costat de l’hort. No ens havíem preguntat mai què en fèiem de les peles de fruita i on anaven a parar! Hem pogut veure multitud d’insectes que ens ajuden a descomposar la matèria orgànica. Finalment hem utilitzat la terra del compostador per plantar una llentia en un pot de iogurt.

Photocall: Entre tots hem pintat un mural gran, on hi havia dibuixats uns superherois i una terra gegant,  que servirà de photocall per tal de fer-nos fotos el divendres, a la festa oberta a les famílies.

FOTOGRAFIES DELS TALLERS