DENIP (Dia Escolar de la No-violència i la Pau)

Un any més, a la nostra escola hem celebrat el dia escolar de la no violència i sí a la pau. Hem passat el matí fent activitats amb el nostre grup de treball, on hi havia alumnes de totes les classes.  Les tasques realitzades han estat molt diverses. Hem fet memòria per explicar el conte dels tres porquets i, a continuació n’hem llegit una variant que ha fet UNICEF, on el llop és un personatge una mica diferent. Ens ha servit per fer una bona reflexió de com cadascú aporta la pau al seu entorn, i també ho hem pogut relacionar amb la importància de tenir cura del medi ambient i fer un bon ús dels recursos naturals que ens ofereix. El record ha estat l’elaboració d’una borla de llana blava (relacionada amb les gotes d’aigua) que ens hem pogut intercanviar entre nosaltres.

A la tarda han vingut moltes famílies de l’escola. Després d’explicar-los el conte adaptat que hem treballat al matí, ens han ajudat a realitzar un núvol que hem decorat amb els retalls de paperets blaus que hem portat de casa. També han participat en extreure les reflexions que hem escrit a unes gotes de colors que hem penjat al núvol.

Ha estat una bona diada. Moltes gràcies a tots!

FOTOS DENIP TALLERS MATÍ

FOTOS DENIP FESTA TARDA