ACTE DE REBUIG A LA GUERRA

El passat dijous 3 de març els i les alumnes de l’escola ens vam reunir al pati de Primària per mostrar el nostre rebuig a qualsevol conflicte armat com el que està succeint aquests dies a Ucraïna.

Des de les aules continuem fomentant el respecte, la tolerància, la solidaritat i el desig de Pau com a valors innegociables en una societat moderna i democràtica com la nostra, i apostem per una solució civilitzada i diplomàtica a qualsevol conflicte que es pugui presentar.

En aquest article podreu trobar diferents imatges i fotografies de l’acte i volem agrair la col·laboració de Kelvin Mateo (pare de la Khloe de P5) que ens va filmar amb el seu dron i ha fet possible obtenir aquestes fantàstiques imatges com a record d’aquest acte.