ED. INFANTIL: ARRIBADA DEL TIÓ

Ja tenim el tió a l’escola!! Quina il·lusió!! Aquest any ha decidit de venir en tren perquè diu que feia molts anys que no n’agafava cap. I sabeu com ha anat tot?  De bon matí, s’ha trobat a la Mercè a l’estació de trens de Girona i li ha demanat si el podia acompanyar fins a l’escola de Fornells. La Mercè ens ha trucat de seguida per dir-nos-ho! Ben emocionats, hem esbrinat quin era el proper tren i hem decidit anar tots junts a l’estació a esperar-lo. Mentre esperàvem, hem vist passar dos trens i per fi, a tres quarts d’11 ha arribat el moment! El conductor del tren ha parat, ens ha pitat i saludat i quan ha marxat, hem vist la Mercè amb el tió que han creuat la via per venir de seguida amb nosaltres. Quina rebuda! Tots i totes molt contents li hem cantat la seva cançó i hem escoltat la carta que havia escrit per nosaltres. Ara ja el tenim al hall de l’escola, ben abrigat i a punt per menjar tot el que li porteu! Diu que li agraden molt les peles de fruita i les galetones.

Moltes gràcies TIÓ, et cuidarem molt bé! I moltes gràcies Mercè, per acompanyar-lo fins aquí!