CIRCULAR 12: ACCIÓ SOLIDÀRIA CONCERTS DE NADAL

Us informem que durant la representació dels concerts de dilluns i dimecres a la Sitja hi haurà una urna on voluntàriament podreu fer-hi aportacions amb diners.

Aquesta iniciativa, com en anys anteriors, pretén ajudar a alguna entitat de la zona que recolzi als més desfavorits fent ús de l’esperit de solidaritat dels membres de la comunitat educativa de l’escola.

S’ha decidit que el resultat d’aquestes aportacions voluntàries vagin destinades aquest curs a l’entitat CÀRITAS FORNELLS DE LA SELVA. Us adjuntem una carta explicativa amb les activitats que organitza i els programes que duen a terme. També trobareu els dies dels concerts alguns dels seus membres al rebedor del teatre de la Sitja i un plafó amb informació de l’entitat.

Esperem que aquesta iniciativa tingui bona acollida.

Equip directiu

CARTA CÀRITAS FORNELLS ADREÇADA A LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA