CS TALLER DE COEDUCACIÓ

El passat dijous 11 de gener, els alumnes de 5è vam realitzar un taller sobre coeducació. Els alumnes de 6è el van realitzar el dijous 18. Va venir la Lídia del SIAD (del Consorci de Benestar  Social del Gironès –Salt) i ens va fer un seguit d’activitats on tractàvem el sexisme en la nostra societat.

A partir d’uns anuncis vam poder veure diferències segons si el protagonista era un nen o una nena. També vam parlar sobre altres exemples. Ens vam adonar que les diferències que hi ha són moltes, que no es valoren per igual els dos sexes i encara no entenem per què passa això.

Després d’un debat molt interessant, ens vam organitzar en grups i vam preparar anuncis no sexistes. Van sortir coses molt interessants i ens ho vam passar molt bé fent l’activitat! La teoria ens la sabem, ara falta que ho posem en pràctica tots i totes en el nostre dia a dia.

Alumnes de 5è

VÍDEO 1 DE L’ACTIVITAT