CIRCULAR 14: DENIP

Un any més celebrem la festa de la PAU (DENIP – Dia Escolar de la no-violència i la Pau) a la nostra escola, serà el proper dimarts 30 de gener de les 15 a les 16.30h i com us vam informar és una festa oberta a les famílies.

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos de les activitats que realitzarem:

• A les 15h els pares entren a l’escola per la porta principal i es dirigeixen al pati de primària. Allà juntament amb els alumnes quan surtin a les 15.15h es realitzarà una activitat plàstica. Els alumnes s’agruparan barrejats en 20 grups, els pares poden anar al grup que desitgin.
  • A continuació cada grup d’alumnes i pares farà una rotllana per ballar la cançó “Somnis d’infant” segons les indicacions que es donaran.
  • Finalment tornarem a les aules, i les famílies, com cada dia, esperaran els seus fills a la sortida.

Equip Directiu