CIRCULAR 27: 36è HOMENATGE A LA VELLESA

El proper diumenge 27 de maig se celebra la festa del 36è Homenatge a la Vellesa a Fornells de la Selva, com cada any necessitem la vostra col·laboració voluntària per a dues de les activitats:

• Necessitem 2 alumnes per classe per recollir els obsequis que l’Associació de Jubilats fa a cada curs. L’entrega es farà un cop acabat l’Ofici solemne que comença a les 11.30h. Podeu informar els/les tutors/es via agenda.
  • Exposarem, al Centre Social, tot el material emprat i fotografies del procés de realització del conte “Un Fornells de conte”. Ens agradaria poder exposar alguna fotografia dels vostres fills/es escolant o llegint el conte amb els seus avis. Aquestes les podeu portar impreses o enviar-les digitalment a l’escola perquè les imprimim nosaltres a l’adreça: b7001346@xtec.cat.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració. Atentament,

Equip directiu