CIRCULAR 26: RECAPTE PRODUCTES D’HIGIENE PERSONAL

L’escola se suma a la campanya “GRAN RECAPTE DE PRODUCTES D’HIGIENE PERSONAL”, que organitza CÀRITES FORNELLS amb la col·laboració de l’AJUNTAMENT DE FORNELLS DE LA SELVA i també la LLAR D’INFANTS COLORAINES i el SUPERMERCAR SPAR, que té com a objectiu recollir productes d’higiene personal per entregar-los a les famílies més necessitades del nostre poble.

En aquest gran recapte l’escola hi participarà activament recollint aquest productes que les famílies puguin aportar a aquesta causa durant la setmana del 14 al 20 de maig al rebedor de l’escola. Adjunt trobareu el cartell informatiu amb els altres punts de recollida.

Us donem les gràcies per endavant per col·laborar en aquesta campanya.

L’equip directiu

CARTELL GRAN RECAPTE DE PRODUCTES D’HIGIENE PERSONAL