SORTIDA AL MÓN SANT BENET I A LA FUNDACIÓ ALÍCIA

El dimarts 19 de novembre vam anar al Món Sant Benet d’excursió. Vam anar-hi els nens i nenes de 3r i 4t amb autobús. Vam marxar a les 9.00 de l’escola. Quan vam arribar, vam esmorzar. A l’acabar ens vam dividir en dos grups per poder fer les dues activitats: visitar el monestir i el taller de cuina a la Fundació Alícia. Van ser dues activitats molt divertides! Vam aprendre algunes coses de l’època medieval i de cuina.

Quan vam haver acabat les activitats vam dinar i jugar a un camp d’herba allà al costat. A les 16.30 vam arribar a l’escola.

Va ser un dia espectacular!

Jan A i Ruth.