FESTA DE SANTA CECÍLIA

La setmana passada a la nostra escola es van fer concerts de santa Cecília. Els dies que es van fer van ser de dimarts 19 de novembre fins el divendres 22. L’horari va ser de 8:50h a 9:00h del matí. Els concerts es van fer al vestíbul de l’escola on hi havia un escenari petit on els nens i nenes de l’escola tocaven els seus instruments. Els diferents instruments que van tocar van ser: la trompeta, el saxòfon, la bateria, la flauta, la guitarra…  Ens va agradar molt escoltar els diferents instruments de música i ens agradaria tornar a repetir tots els anys.

Jan Puerto i Lucia Reyes