L’HORT A EDUCACIÓ INFANTIL

Els nens i nenes d’educació infantil al llarg del segon trimestre hem iniciat l’hort.

A partir del treball de l’hort s’afavoreix la convivència, la cohesió de grup, el treball en equip, la cooperació i el diàleg. L’hort ens ofereix la possibilitat de plantejar-nos preguntes contínuament,… Llegeix més»

DIJOUS LLARDER A ANTIUS 2021

Aquest any el Carnaval ha estat molt divertit!. Cada dia de la setmana,  el rei Carnestoltes, ens proposava una consigna. Tots els nens i nenes de l’escola hem portat unes coses xulíssimes!
El dijous llarder tots els nens i nenes de l’escola van anar d’excursió. Ens… Llegeix més»

CONCERT DE NADAL 2020

Enguany no ens hem pogut trobar per compartir totes les actuacions del CONCERT DE NADAL 2020.
Així i tot, ja ho tenim tot a punt per viure aquest concert virtualment. Desitgem que us agradi!!!
Feu clic damunt de les imatges de sota per accedir a cada vídeo:
Llegeix més»