PROJECTE DE CICLE SUPERIOR

Des de principis de curs que els nens i nenes de cicle superior vam començar un projecte anomenat OLOR DE COLÒNIA I LES FÀBRIQUES.
A partir de la pel·lícula “Olor de colònia” i la sortida al Museu Molí Paperer estem treballant moltes coses.
A matemàtiques estem treballant… Llegeix més»

SETMANA DE LA SALUT

La setmana del 26 al 30 de Novembre va ser la setmana de la salut i vam fer diferents activitats relacionades amb l’alimentació, l’esport i les emocions.

A cicle superior dilluns vam rebre la visita de la Judith que ens va fer un taller sobre l’alimentació i menjar saludable.

Dimarts al matí, en grups, vam fer un concurs sobre l’alimentació i a la tarda va venir la Laura, la tieta de l’Ïu i el Blai de 4rt, a fer-nos ioga on vam aprendre a relaxar-nos. També vam mirar alguns curtmetratges que ens van ajudar a pensar i reflexionar.

Dijous a la tarda vam anar a la pista i vam fer un tastet d’atletisme, vam saltar tanques, salts amb peus junts, llançaments. Va ser molt divertit.

I el divendres els nens i nenes de cicle superior vam organitzar un caminada i pedalada on tota l’escola anàvem fins a Joncarets i tornàvem a l’escola a fer berenar saludable a l’escola.

Berenar saludable a la Setmana de la Salut.

Gràcies pares i mares!

Del 26 al 30 de novembre vam celebrar
la setmana de la Salut a l’escola.
Per acabar aquesta setmana plena d’activitats, el divendres a la tarda, els alumnes van fer una excursió pel poble i quan van tornar a l’escola,
van poder gaudir, un any més, d’un berenar saludable.
Brotxetes de fruita per a tothom!
Gràcies a la col·laboració dels pares i mares
de l’escola ha estat possible.