LA SETMANA DE LA SALUT A CICLE MITJÀ

Els alumnes de cicle mitjà de l’Escola Francesc Macià la setmana del 26 al 30 de Novembres vam celebrar la setmana de la salut.

Dilluns vam fer el taller “paladagem” on vam veure que els sucs comprats porten molts més conservants i sucres que els naturals.

Dimecres vam treballar l’aparell respiratori i vam fer ioga per treballar la respiració i la relaxació amb la tieta de l’Ïu i el Blai, la Laura Juncadella.

Dijous al matí ens van venir els agents rurals a explicar-nos les feines que fan per ajudar a tots els animals que hi han pel món. A la tarda vam fer atletisme al pati.

Divendres a la tarda, per acomiadar-nos de la setmana de la salut, vam anar a Joncarets tota l’escola. Els més petits anaven caminant; d’altres anaven en patinet, i els més grans anàvem amb bicicleta.

Quan vam tornar a l’escola vam berenar fruita tots junts.