SETMANA DE LA SALUT – Educació Infantil

Els nens i nenes d’ Educació Infantil hem celebrat la setmana de la salut gaudint d’activitats que ens ajuden a crear uns hàbits saludables respecte a l’ alimentació, a l’ exercici físic i a les emocions. Durant aquesta setmana, entre moltes altres activitats, destaquem la visita de dues infermeres del CAP de Súria, l’ Alba Aroca i l’ Anna Sabata, que ens van fer un apropament al servei de pediatria i a tot allò que hi té relació; també vam gaudir del conte i taller d’”El monstre de colors que varen preparar alguns pares i mares, on tots i totes vam poder participar endreçant les seves emocions; finalment, vam anar d’ excursió, juntament amb tota l’escola, fins a Joncarets i, a la tornada, vam gaudir d’ un berenar ben saludable preparat per famílies de l’ escola. Un any més, agraïm la participació de totes aquelles persones que ho han fet possible, gràcies!