Castanyada 23-24

Benvingudes famílies de l’Escola Floresta, els dies 30 i 31 d’Octubre vam celebrar la Castanyada/Halloween a l’escola i vam passar uns dies genials!
El dilluns 30 d’octubre, l’alumnat de sisè va representar una petita obra en anglès sobre la festivitat de Halloween.

Els nens i nenes de primària i infantil (I5) van ser un públic molt participatiu i van poder gaudir d’aquesta terrorífica i divertida representació. També vam demanar als alumnes que portessin carabasses, castanyes i moniatos decorats, quines obres d’art!

A l’hora del pati van poder gaudir del TASTET DE FRUITES organitzat per l’AFA.

El dimarts 31, alumnes de 6è, van portar els seus terrorífics pastissos.

Un cop tothom va veure l’exposició, cada classe va fer un taller relacionat amb aquest dia. Els alumnes d’infantil van poder realitzar aquest taller amb l’ajuda dels seus padrins de 4rt, 5è i 6è.

I a la tarda van celebrar la Castanyada, va venir la Castanyera a repartir castanyes a tots els alumnes i van poder compartir una estona genial. Fins a l’any que ve senyora Castanyera!