Xerrada per a pares i mares: “Eduquem la intel·ligència emocional”

Dia:         Dimarts 26 de gener de 2016iemo
Hora:     15:00h – 17 h
Lloc:       a la Biblioteca de l’escola
Preu:     gratuït

Dins el Programa Tàndem Família-Escola que organitza l’Ajuntament de Sabadell junt amb les AMPA i les escoles de la ciutat, us proposem una activitat que pretén conscienciar de la importància i la necessitat d’educar emocionalment els nostres fills i filles i generar estratègies per ajudar-los a desenvolupar les seves competències emocionals. La xerrada és a càrrec de la Núria Ribera, psicòloga, professora de la Universitat de Barcelona i formadora de FaPaC.

Per venir-hi heu d’omplir la butlleta adjunta, indicant el vostre nom, la relació familiar de l’adult amb l’alumne, la classe del nen o nena, un correu electrònic i/o telèfon de contacte. La butlleta l’heu de deixar a la bústia de l’AMPA abans del dijous 21 de gener. Us hi esperem!

Full inscripció Xerrada intel·ligència emocional

Cartell difusió Xerrada intel·ligència emocional, gener