Tornem a posar en marxa l’hort de l’escola!

Després de les vacances ens hem trobat l’hort de l’escola una mica deixat, les plantes han crescut i les flors s’han assecat.

Hem intentat desbrossar-lo però hem observat que hi ha unes plantes que s’enganxen als pantalons i és molt difícil de treure-les… algú diu que sembla velcro.

Parlant d’aquestes llavors, comencem a observar les que trobem per l’hort i pel pati i  a treballar les tècniques que utilitzen les plantes per escampar les seves llavors. Observant-les inventem un nom per a cada tècnica:

Tècnica del velcro.

Tècnica voladora.

Tècnica de la “Xuxe”

Tècnica del ventilador.

Tot i que no hem pogut engegar l’hort de l’escola fins al Novembre, hem aprofitat molt aquestes sessions per descobrir el món de les llavors.

Ara ja està en marxa i esperem seguir descobrint moltes coses!

FINS AVIAT!!!