PROGRAMA DE FESTES DE NADAL 2018

Benvolgudes famílies:

Durant aquests dies, es duran a terme tot un seguit d’activitats relacionades amb el Nadal i que formen part de la tradició del nostre centre:

• El dijous 13 va arribar el Tió a les nostres classes d’Infantil i C. Inicial, haurem de portar menjar, perquè “cagui” bons regals.
  • El dimecres 19 es farà el concert de Nadal al gimnàs de l’escola per a tots els alumnes.
  • El dijous 20 al matí, els nens entregaran la carta a l’ambaixador reial que els donarà  un  obsequi amb la col·laboració de l’AMPA.

El divendres dia 21 de desembre serà l’últim dia del trimestre i es farà jornada intensiva de 9 a 13 h.

Aquest dia es celebrarà el concert de Nadal obert a les famílies al Centre Cívic de Can Deu.

Torns d’actuació:

1r torn de 10 a 11 h (alumnes de P3, P4, P5, 1r i 2n)

2n torn d’ 11:30 a 12:30 h (alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è)

El dimecres 19 i el divendres 21  els nens i nenes han de venir vestits molt guapos i elegants, amb una camisa o jersey vermell y uns paltalons foscos.

Al llarg del matí, també es desenvoluparan diferents activitats tradicionals d’aquestes festes: cagada del Tió, amic invisible, …

Hi haurà servei de menjador però els nens s’han de recollir abans de les 15:30 h. de la tarda.

Tornarem a l’escola el dimarts 8 de gener del 2018.

Volem aprofitar per agrair a les famílies i a l’AMPA la vostra col·laboració  en l’organització d’aquestes festes.

L’equip educatiu de l’Escola Floresta us desitgem:

MOLT BONES FESTES!