JORNADA DE PORTES OBERTES I PREINSCRIPCIÓ 2019/2020

Vine a conèixer-nos el proper 21 de Març a les 15:00

Qui som?

L’Escola Floresta és una escola pública, d’Educació Infantil i Primària, arrelada al barri de Can Deu des de la seva creació el curs 1974-75.  Acumula més de quaranta anys d’experiència pedagògica i té com a missió la recerca continua de la màxima qualitat educativa.

Comptem amb un equip de mestres responsable i experimentat que treballa per una escola inclusiva, participativa, innovadora i de qualitat.

La renovació pedagògica constant és un dels nostres punts forts i per això la formació permanent és cabdal.

Què fem?

Treballem per aconseguir una formació integral del nostre alumnat donant una importància fonamental a les competències bàsiques, però sense oblidar l’educació emocional, artística i la creativitat.

Incorporem tècniques de treball relacionades amb les  tecnologies de la informació i la comunicació per formar persones competents en el món actual.

Busquem la implicació i la col·laboració de les famílies.

Celebrem les festes tradicionals, la Setmana Cultural i organitzem  colònies  cada dos cursos.

Projectes:

Treball per ambients a Infantil

Projecte integrat de llengües estrangeres: anglès des de P3 i a c. inicial a l’àrea de plàstica.

Projecte de sostenibilitat:  participem en l’Agenda 21 i al projecte d’hort escolar.

Programa “Els primers a l’aigua”:  Pla escolar de natació impulsat per l’Ajuntament.

Projecte CROMA: es tracta d’un projecte  assistit per voluntaris de la UAB (alumnes 5è) en horari extraescolar.

Projecte LECXIT: ajuda a la lectura en la Biblioteca Nord per part de voluntaris (alumnes 4t) en horari extraescolar.

Projecte d’emprenedoria: Fomenta la cultura emprenedora i el treball cooperatiu (alumnes de 6è).

__________________________________________________________________

• Equip de mestres responsable i experimentat
  • Instal·lacions amplies amb gimnàs i pistes esportives
  • Servei de menjador i de guarderia
  • Renovació metodològica amb mitjans informàtics i audiovisuals
  • Programa “Els primers a l’aigua” Pla Escolar de Natació
  • Introducció de l’Anglès des de P3 i a l’àrea de plàstica a cicle inicial
  • Hort escolar i participació al projecte Agenda 21
  • Projecte de socialització de llibres i material escolar
  • Treball per ambients a Infantil
  • Aules de psicomotricitat, Joc simbòlic, Laboratori, Aules d’Anglès i Informàtica
  • Colònies, sortides i visites didàctiques
  • Activitats Extraescolars i Esportives

T’esperem el proper 21 de Març a les 15:00!!!