Excursió a la Mola

El divendres 23  d’octubre  els nens i nenes de quart, cinquè i sisè  vam  anar  d’excursió a la Mola durant tot el dia.

A les 9 del matí vam agafar l’autocar fins a Matadepera, quan vam arribar vam esmorzar i vam jugar una estona. Després vam començar a pujar la Mola, vam fer algunes paradetes per descansar i vam continuar pujant fins que vam arribar al cim. Una vegada fet el cim vam dinar i jugar una miqueta. Més tard vam fer el camí de baixada fins l’autocar que ens va portar a l’escola.

Com a anècdota, podem explicar que durant l’excursió vam trobar molts gossos que s’acostaven a nosaltres i ens oloraven. Un d’aquests gossos  pensàvem que s’havia perdut i alguns nens de la nostra escola li van donar menjar. Tots estàvem preocupats per si s’havia perdut, però al final van venir els seus amos i ens vam posar molt contents. Es veu que el gos no trobava els amos i va tornar al cotxe.

Ens va agradar molt l’excursió i vam arribar molt cansats a casa!

Aquest text l’hem escrit els alumnes de SEP de sisè. D’aquí poc us n’escriurem un altre.