Danses dels alumnes d’Infantil

P3 La Chica ye-ye. Concha Velasco  (1965 – reed. 1990)

“La chica ye-ye” es va sentir per primera vegada el 1965 en una pel·lícula interpretada per l’actriu Concha Velasco. Per exigències del guió, la coneguda com “Conchita Velasco” havia de cantar aquesta cançó composada Augusto Algueró. Des d’aquest moment tothom la coneixarà com “la chica ye-ye” i es troba de cop tenint un gran èxit com a cantant.El 1990, en va sortir la versió que nosaltres ballarem, commemorant els 25 anys de la seva estrena!

Els anys 90 són els anys de la reforma, s’acaba l’EGB i els nens marxen abans als 12 anys a l’institut,…també coincideix amb una davallada de la natalitat i perdem una línia.

P4  BSO Ghostbusters  – Ray Parker  1985

Ghostbusters és un film estatunidenc de 1984 traduït aquí com a Els caçafantasmes.  És una comèdia fantàstica amb alguns tocs de ciència-ficció, produïda i dirigida per Ivan Reitman. La pel·lícula va ser un èxit de taquilla i es va registrar com la comèdia més taquillera de la dècada. La seva banda sonora va ser composada per Elmer Bernstein.

La cançó Ghostbusters de Ray Parker Jr, va guanyar el premi de l’Acadèmia Britànica del Cinema i la Televisió el 1985 a la millor cançó original.

P5  BSO STAR WARS – John Williams 1977

Star Wars, traduïda com La guerra de las galaxies, és  creada pel guionistadirector y productor de cine George Lucas. El 1977 s’estrena la primera de la saga de pel·lícules que avui en dia encara estan a les cartelleres dels nostres cinemes.

George Lucas va contractar al compositor John Williams, perquè composés la música de la seva pel·lícula (ja havia guanyat un premi Òscar per la banda sonora de la pel·lícula Taurons. El març de 1977, Williams va dirigir l’Orquesta Simfònica de Londres per gravar la música de Star Wars.

1. Vanessa

Gracias a todos estos artistas que nos han hecho pasar tan ameno rato.
    Esas Papallones bailando la chica yeye con ese pedazo de Señu y persona.
    Los cazafantasmas más trastos de la historia del floresta con su Anna a la que tanto quieren…..
    No voy a enrollarme sólo desearle a los sextos que lea vaya bonito, q sean felices en su nuevo camino y q ante todo sean buena gente.
    Un muaaaa enorme a TOD@S y feliz verano