Danses de Cicle Superior, Florestina i Capgrossos!

5è The Beach Boys – Surfin’ USA   1963 –  popular a la dècada dels 70

Surfin’ U.S.A. és una cançó escrita per Brian Wilson pel grup The Beach Boys que forma part del seu segon àlbum. Va ser gravada el 1963. En aquesta època tot just començaven la seva carrera però les seves cançons es van anar fent populars durant la dècada dels anys 70 ja que recreaven una forma de vida despreocupada, plena d’alegria, i melodies vocals, amb lletres sobre platges, noies i surf com a senyals d’identitat.

Dècada dels setanta,…1974 neix l’escola Floresta, el barri de Can Deu que també s’acaba de construir, està ple de nens i nenes i quan s’inaugura l’escola s’ha quedat petita, comença a funcionar amb 3 línies fins als anys 80 que passarà una línia al Sant Julià.

6è Michael Jackson – Thriller  1982

Thriller, de 1982, va ser el segon àlbum del cantant Michael Jackson. En poc temps es va convertir en l’àlbum més venut de tota la història.

El videoclip d’aquesta cançó, ambientada en un cementiri, va donar la volta al món i va escandalitzar a més d’un. Jackson va convertir el vídeo musical en una forma d’art i una eina de promoció gràcies a les seves ambientacions, històries i magnífiques coreografies i efectes especials.

Michael Jackson va ser el primer artista negre que va aconseguir sortir als principals canals de televisió americans com la MTV i, gràcies a això, altres artistes afroamericans van poder obtenir també el seu reconeixement artístic en els mitjans de comunicació.

Florestina i capgrosos: Viva la vida – Coldplay  2008

«Viva la Vida» és el segon senzill de l’àlbum Viva la Vida or Death and All His Friends. de la banda anglesa Coldplay. El títol fa referència a una expressió espanyola que significa “Visca la vida”. Fou número 1 de les llistes britànica i estatunidenca i rebé el premi Grammy a la millor cançó de l’any (2009).

Ha estat utilitzada en anuncis publicitaris, com a música de celebració de títols d’equips esportius, com a himne, com a banda sonora d’esdeveniments importants i avui, ens acompanya perquè els nostres capgrossos i la Florestina puguin ballar i començar a celebrar aquests 40 anys de l’Escola Floresta

(PROPERAMENT PENJAREM EL VÍDEO)