CASTANYADA 2017

Benvolgudes famílies,

Ja s’acosta la Festa de la Castanyada! us fem arribar el programa d’activitats:

• A partir del dimecres 25 d’octubre s’exposaran als passadissos castanyes, carabasses i moniatos disfressats pels alumnes a casa.
  • El dimecres 25 d’octubre: TASTET DE FRUITES: els pares que vulguin col·laborar vindran a les 9:00 a pelar, tallar fruites i muntar taules.
  • El divendres 27 tots el alumnes de primària faran la sortida de tardor.
  • El dilluns 30 es faran pastissos a C. Inicial i C. Mitjà i diverses manualitats a Infantil.
  • El dimarts 31 d’octubre  CELEBREM LA FESTA DE LA CASTANYADA!!
    • Al matí, de 9 a 11 h: es faran activitats diverses: murals, tallers que els grans prepararen pels petits, visitarem les exposicions de pastissos,  moniatos i manualitats, …
    • A la tarda Infantil i C. Inicial rebran a la senyora Castanyera i els alumnes de C.Mitjà i C.Superior explicaran contes i menjaran els pastissos a les seves aules. A les 15:30  tothom  menjarà castanyes.
    • A les 12:30h les famílies podreu entrar a veure les exposicions dels diferents treballs relacionats amb la festa de la castanyada que han fet els nens i nenes de l’escola.

US HI ESPEREM!