CASTANYADA 2017-2018

Benvolguts pares i mares:

Properament a l’escola es faran tota una sèrie d’activitats relacionades amb la castanyada:

• A partir del dimecres 24 d’octubre s’exposaran als passadissos castanyes, carabasses i moniatos disfressats pels alumnes a casa.

• El dimecres 24 d’octubre: TASTET DE FRUITES: els pares que vulguin col·laborar vindran a les 9:00 a pelar, tallar fruites i muntar taules.

• El divendres 19 els alumnes de 4t, 5è i 6è faran la sortida de tardor a Togores i el divendres 26 els alumnes de 1r, 2n i 3r aniran a Sant Llorenç.

• El dimarts 30 es faran els pastissos a C. Inicial i C. Mitjà i les manualitats a Infantil.

• El dimecres 31d’octubre CELEBREM LA FESTA DE LA CASTANYADA!!

Al matí, de 9 a 11 h. es faran activitats de castanyada: murals, tallers preparats per part dels grans per als petits, visitarem les exposicions de pastissos,  moniatos i manualitats…

A la tarda Infantil i C. Inicial rebran la senyora Castanyera i els alumnes de Primària menjaran els pastissos a les seves aules. A les 15:30  tothom  menjarà castanyes.

Els pares i familiars, a les 12:30 h. podran entrar a veure l’exposició dels passadissos on hi ha els diferents treballs relacionats amb la festa de la castanyada.

A les 17h es celebrarà la festa de la castanyada dels alumnes de 6è al gimnàs de l’escola.

Escola Floresta