CARNAVAL 2019

Benvolgudes famílies:

La setmana vinent a l’escola celebrarem la festa de Carnaval, El dimarts a la tarda, arribarà el Carnestoltes i ens donarà les consignes. Als nens i nenes d’Educació Infantil (P-3, P-4, P-5) i PRIMER els hi donarem per escrit.

El divendres al matí, a partir de les 10:30h es farà una XOCOLATADA a càrrec de l’AMPA. A partir de les 11:30 tothom es col·locarà al pati petit i es llegiran les greuges al Carnestoltes.

A la tarda tots els nens i nenes han de venir disfressats i disposats a fer gresca! Entraran sols com cada dia (obrirem la porta a les 15:00 h) i aniran a la seva classe. HAN DE SER MOLT PUNTUALS per després poder baixar amb el seu grup i fer la rua a l’espai senyalitzat.

A les 15:15 obrirem la porta del pati gran i les famílies que vulguin, podran entrar i situar-se al lloc assignat i senyalitzat.

Després de la desfilada les famílies hauran de sortir per la porta del pati gran, mentre els alumnes aniran al pati petit, on hi haurà música per ballar i fer xerinola fins les 16:15.

A les 16:45 de la tarda començarà el Ball de Carnavall al Gimnàs, organitzat per les famílies dels alumnes de sisè. Els alumnes més petits hauran d’anar acompanyats pels pares o alguna persona responsable.

Us desitgem que gaudiu d’un bon Carnaval.

Recordeu que el proper dilluns 4 de març és festa de lliure disposició i l’escola romandrà tancada.

L’equip de mestres de l’Escola Floresta