Activitat compartida de tancament d’etapa.

El passat dilluns 12 de juny, les famílies i l’alumnat de 6è, van participar conjuntament en l’elaboració d’un mural pintat al pati .

Aquesta actuació, que va sorgir com a proposta a la xarxa d’alumnes delegats, es va fer amb l’acompanyament de l’Ajuntament de Sabadell i amb el suport del Gerard Pla, un muralista vinculat a la Xarxa de professionals de la Zona Nord .

El mural representa gràficament les idees, emocions i records, que famílies i alumnat tenen d’aquests anys d’escolaritat.

Va ser una tarda de participació molt emotiva i el grup de 6è, juntament amb les seves famílies han pogut deixar testimoni del seu pas per l’escola.

Moltes felicitats a tots i totes!!!

Amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell: