6è ha marxat de colònies!

autocar 6e

Els nens i nenes de 6è acaben de marxar de colònies! De seguida que en tinguem notícies i novetats us informarem i us farem arribar algunes fotografies.

Seguiu l’àlbum de google fotos AQUÍ

1. Jordi Segura

Veig que el primer dia ha estat genial, ara toca gaudir al màxim del segon dia. Avui ha de ser el dia que es xali més i jo pensar en demà. ?

2. Ainhoa Casado Cano

Hola, sóc l’Ainhoa. Aquestes colònies han sigut les millors que m’han passat a la vida, he conegut a molta gent d’altres escoles que m’ha caigut molt bé.
    L’activitat que més em va agradar va ser la del pàdel surf, em va agradar molt perquè els meus companys em van fer riure molt i també perquè em vaig mullar molt.
    Fins aviat

3. jacob

Hola!!!
    Sóc el Jacob. A les colònies m’ho vaig passar molt bé , sobretot amb làser tag. Us recomano que aneu de colònies amb l’escola Floresta de Sabadell.
    Han sigut les millors colònies del món.
    Adeu!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *