6è: 2n premi als Mschools Student Awards

Aquest dissabte 9 de juny alguns alumnes de 6è han defensat el seu projecte “Les masies de Sabadell” a la final dels mSchools Student Awards en la categoria Mobile History Map de primària.

Després de dues hores de treball intens explicant al jurat i al públic el nostre treball HEM ESTAT GUARDONATS AMB EL 2N PREMI !!

Us convidem a visitar la petita exposició del material que hem elaborat entre tots els nens i nenes de 6è per aquesta ocasió i que ens ha fet guanyar aquest important premi (a partir de dimarts!).

Us deixem un àlbum de fotos i vídeos que s’anirà omplint poc a poc d’imatges que vam recollir entre mestres, pares i alumnes!

MSCHOOLS STUDENT AWARDS 2018

Aquí teniu també un vídeo que ens han fet dels dies previs a la final (minut 1.50)