Seminari d’abdominals hipopressius a l’escola

L’AMPA de l’Escola Esteve Barrachina organitza un seminari d’abdominals hipopressius.

El Mètode Hipopressiu va sorgir de la recerca en el treball per enfortir la zona abdominal sense els efectes negatius que tenen els abdominals clàssics.

Aquest mètode es basa en unes postures que permeten realitzar un treball conjunt del diafragma i del múscul transvers de l’abdomen, amb les quals s’aconsegueix un enfortiment de la faixa abdominal i del sòl pelvià juntament amb una disminució molt important de la pressió de l’interior de l’abdomen i de l’interior de la pelvis.
Amb la pràctica regular dels HIPOPRESSIUS s’aconsegueix,

• Disminució o desaparició de les pèrdues d’orina.
  • Correcció dels descensos de bufeta i/o úter.
  • Estabilització de la columna, sobretot, lumbar i pelvis.
  • Millora de les relacions sexuals.
  • Tonificació abdominal acompanyada d’una disminució del perímetre abdominal. (redueixen un 8% la cintura gràcies a la contracció del transvers).
  • Tonificació de la musculatura del sòl pelvià.

Aquest seminari l’impartirà la Nuria (monitora de Batuka de la nostra escola)

Està dirigit a totes les mares i pares que tinguin ganes d’aprendre aquesta tècnica, professorat, personal del centre….
Dies: Els 4 dimarts del mes de març, excepte el primer que coincideix amb carnaval i ho passarem a dijous, i per tant seran els dies dijous 6 de març, i dimarts 11 , 18 i 25 de març.

Hora: de les 21h a les 22h

Lloc: aula de psicomotricitat a la mateixa Escola Esteva Barrachina

Preu: 25 euros a ingressar al compte 0081 0063 25 0001569457 abans del 24 de Febrer.

Us hi esperem el día 6 de març!

AMPA Barrachina gener 2014.