Despedim a l’Olga

Benvolgudes famílies,

Us informem, que la Sra. Olga Velando , administrativa de l’escola s’ha jubilat a partir del dia 12 de gener. La persona que la substitueix a la secretaria, és la Sra, Sonia Muñoz. Per a qualsevol consulta us podeu adreçar a ella, dins el mateix horari d’atenció al públic : de dilluns a divendres de 9h a 10’30h i dimarts de 15h a 17h

Des de l’escola volem agrair a l’ Olga tota la feina que ha realitzat durant tots aquests anys i sobretot el seu tracte i simpatia envers tots nosaltres i desitjar-li molta felicitat en aquesta nova etapa.

Ah!! I que mai s’oblidi dels seus SOLETES.

L’escola

1. El Mestre

La jubilació,distingida amiga Olga,és el summum grau si a l’hora del descans de la “feinada”,sents l’alegria de l’obre ben feta i tu,amiga Olga amb la teva simpatia i el teu somriure etern,t’has de sentir joiosa i ben cofoia i contenta,perquè som moltíssimes les persones que t’han valorat molt com a primera Administritiva de la Generalitat per al CEIP Esteve Barrachina-.Enhorabona,amiga Olga que a partir d’ara al Club dels Jubilats hi segueixes amb aquell perfil de dona treballadora i força optimista.
    I no t’oblidis que t’acomiades del primer Grup Escolar de
    la Vila de Sitges,que l’any 2010 tant el centre escolar com l’actual Directora,celebren els seus 50 anys,l’Escola
    (1960-2010)les Bodes d’Or de la Inauguració Oficial i la Neus Canyelles i Daurell,l’edat de 50 anys i la seva excel.lència com a actual Directora amb 7 cursos al càrrec.
    Una abraçada molt forta,amiga Olga i que amb els teus familiars hi gaudeixis de molta felicitat-.Un parell de petons i a reveure.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *