EXPERIÈNCIA “ELS POLLETS” 5è 08-09

Vols veure’ls en moviment?

1. Carmina

Fa goig veure aquests pollets nascuts al Laboratori Esteve
    Barrachina.Aviat el col.legi ja pot aconseguir un Galliner
    i un Gall cantant a leshores punta.
    Enhorabona als alumnes de 5è i als mestres que fan Laboratori amb els escolars.Només desitjar que aviat hi hagi un Hortet que acullin aquests pollets.Enhorabona.

2. El Mestre

i alhora mengin pedretes.Oi que aquest hort podria ésser preparat entrant per la porta principal tot el terreny paral.lel al C/ Emili Picó i Bonmatí i C/ Isabel Julià.Molt bona idea la de la Carmina: crear un Hortet per als pollets.Jo també dono l’enhorabona al Cicle Superior de l’escola.