HANDBOLICAT 2016

L’handbol ha estat el protagonista d’aquest darrer cap de setmana i és que, a banda dels partits de competició que els nostres equips van disputar dissabte, els benjamins i alevins/es de l’escola van participar també en la VI Trobada Handbolicat que diumenge al matí es va celebrar a Sant Pere de Ribes, la més important de la comarca, organitzada per la SEA de l’escola Costerets. 45 equips procedents d’escoles de tot Catalunya van fer vàries rodes de partits que els va permetre gaudir a fons de l’handbol i, el més important, viure l’experiència de compartir aquest esport amb altres nens i nenes.

La majoria de participants de l’handbol Barrachina, de la mà de la Lucía i del Gorgo, així ho van fer: els nostres benjamins van tenir per fi l’oportunitat de jugar uns quants partits i s’ho van passar genial . L’aleví femení, que va haver de jugar contra equips molt potents, va fer un molt bon paper i va mostrar una molt bona actitud de joc. Per últim, els alevins de l’escola, que van guanyar gairebé tots els partits, van classificar-se per la final i van aconseguir un important segon lloc en la seva categoria.

Per suposat, medalles per a tothom i alegria manifesta en un ambient festiu i de màxima esportivitat. I per acabar-ho d’arrodonir, la venda del pastís solidari a càrrec dels organitzadors i a benefici de l’Hospital Sant Joan de Déu que va endolcir encara més la jornada.

IMG-20160404-WA0000 IMG-20160404-WA0005