Aquesta quinzena escoltem… “I can’t stand it” (Eric Clapton)

Després d’escoltar música dels anys 60 i 70, al 1r i 2n trimestre respectivament, hem començat el 3r trimestre amb música dels anys 80 i ho fem amb una cançó del 1981 d’Eric Clapton: “I can’t stand it

Eric Clapton és un guitarrista, cantant i compositor, conegut per la seva mestria amb la guitarra elèctrica. El seu estil musical ha experimentat diversos canvis durant la seva carrera, però les seves arrels sempre han estat profundament lligades al blues.  Clapton, també conegut amb el renom de “Slowhand” (Mà lenta) va ser  membre dels  grups The Yardbirds i Cream per a després seguir la seva carrera en solitari. A la vista de molts crítics, Clapton ha estat un dels artistes més respectats i influents de la història recent de la música i, a més a més, apareix en la llista dels “100 millors guitarristes de tots els temps”.