Aquesta quinzena escoltem…”Give a little bit” (Supertramp)

Després d’haver escoltat una selecció de cançons dels anys 60 durant el primer trimestre, aquest segon escoltarem cançons dels anys 70. Comencem amb “Give a little bit” de Supertramp.

Supertramp és una banda britànica de rock formada el 1969 sota el nom de Daddy. A principis de l’any 1970 van canviar aquest nom pel de Supertramp. Encara que la seva música es va categoritzar inicialment com a rock progressiu, més tard van incorporar una combinació de rock tradicional i art rock en la seva música. El treball de la banda està marcat per la composició dels seus fundadors, Rick Davies i Roger Hodgson, per la inconfusible veu d’aquest últim i també per l’ús prominent del piano elèctric i del saxofon. Malgrat l’èxit comercial, el grup mai no va arribar a l’estrellat. Es deia, en el cim de la seva popularitat, que Supertramp era el grup musical del món amb més vendes els membres del qual podien passejar pel carrer sense ésser reconeguts.
El seu cim comercial el van aconseguir el 1979 amb Breakfast in America, del qual s’han venut més de 20 milions de còpies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *