Nadal a l’escola i fi de trimestre

A l’escola celebrem el Nadal amb moltes activitats:

• DECORACIÓ: Amb la vostra col·laboració estem guarnint l’escola amb paquets de regal fets amb diferents tècniques. El resultat és espectacular.
  • TARGES NADALENQUES: Desitgem el Bon Nadal amb targes nadalenques realitzades pels nens i nenes. Aquestes, les podreu veure exposades al gimnàs , el divendres 13 en motiu del Festival per a la Marató de TV3 que es fa a l’escola i col·laborar voluntàriament amb un donatiu.
  • EL TIÓ: A Educació Infantil i Cicle Inicial faran cagar el Tió. Els pares i mares podeu col·laborar donant als vostres fills/es menjar per poder-lo alimentar i portant alguna manta per tapar-lo. El Tió arribarà aviat a l’escola, el divendres 20 el farem cagar donant-li forts cops de bastó i cantant la cançó.
  • AMIC INVISIBLE: Cicle mitjà i superior faran l’amic invisible per tal d’acomiadar el trimestre.
  • EL PATGE: El dia 19 de desembre el Patge Reial visitarà els nens i nenes d’educació Infantil i Cicle Inicial.
  • CANAL BLAU: Els nens i nenes de P5, el dia 12 de desembre van a cantar una nadala al canal blau de televisió.
  • FESTIVAL DE NADAL: El 20 de desembre pel matí fem la tradicional cantada , al Prado

El primer torn (P3, P4, P5 1r i 2n) començarà a les 10.00h.
El segon torn (3r,4t, 5è i 6è) a les 11,30h.
Ens acompanyaran en aquest acte els músics de l’escola Municipal de música Montserrat Almirall de Sitges,

• L’alumnat de l’escola cal que vingui vestit de la següent manera:
  • De P3 a 5è de primària: samarreta o jersei blanc i pantalons o faldilla fosca.
  • L’alumnat de 1r i 2n caldrà que portin, també, una bufanda i una gorra de llana.
  • L’alumnat de 6è : samarreta o jersei vermell i pantalons o faldilla fosca.

RECORDEU !!! El dia 20 de desembre és l’últim dia de trimestre i fem jornada intensiva, per tant les classes acabaran a les 13h. L’alumnat del menjador sortirà a les 15h.

L’inici del segon trimestre és el 8 de gener.