Festival per a la Marató de Tv3 de la nostra escola

Ja tenim a sobre el divendres 13 de desembre: FESTIVAL PER A LA MARATÓ DE TV3 de la nostra Escola Esteve Barrachina
La idea és fer una tarda festiva amb la participació de tots i totes: alumnes, professorat, famílies i amics i recaptar fons per a la investigació sobre malalties neurodegenatives.

Us recordem que qui vingui aquell dia:

No cal que porti berenar: farem xocolata calenta amb coca, el preu del tiquet serà de 2,5 euros que anirà íntegrament a la Marató de TV3 ja que la xocolata, coca i gots són donació de la Empresa TANDEM que gestiona el nostre menjador.

Al porxo: les nenes que fan l’ extraescolar de Batuka i minibatuka faran una exhibició de la feina feta aquest trimestre i ens delectaran amb tres balls preparats per la seva professora Núria. Porteu monedes (o billets!) ja que en acabat les nenes passaran el barret per recaptar diners per a la Marató també.

Al gimnàs: hi haurà totes les postals fetes per tots els cursos durant aquest dies, les postals estan identificades amb el nom de cada alumne i el curs, les podreu adquirir deixant la voluntat en una caixa que hi haurà a disposició de tothom i identificada amb una cartell on posarà: LA VOLUNTAT POSTAL ( és totalment voluntari)

Els alumnes de cicle superior porten dies fent punts de llibres amb el lema del Festival: LA SOLIDARITAT NO DEGENERA, son preciosos, posaràn una paradeta per vendre’ls.

Per tot el gimnàs hi haura taules identificades amb diferents tallers:

• Taller de Tió: amb taps de suro, retoladors, escura-dents i retalls de roba, els menuts podran fer el seu tió (i els grans si volen..)
  • Taller de maquillatge: a escollir entre dos dissenys, les addictes o els addictes a maquillatges podran gaudir de ser maquillats per dues expertes!
  • Taller de galetes de Nadal: qui es vulgui endolcir una mica doncs a decorar galetes, un taller que agrada moltíssim de 2 a 99 anys!
  • Taller de jocs per als més grans; el Dr. Game vindrà personalment amb una sèrie de jocs de taula divertits i originals, no us ho perdeu!!
  • Taller d’origami: Has fet mai una figura d’origami??.El dia del festival en tindràs l’ oportunitat…
  • Taller de pinces de Nadal: amb moltes coloraines per guarnir l’arbre de casa.
  • Taller “fem cors de plastílina”: per penjar a l’arbre també.

El preu dels tallers serà de 5 euros( preu únic).

Amb aquests 5 euros el nen, la nena o la persona que els hagi pagat tindrà una polsera més una enganxina de la marató que li donarà accés i li permetrà fer tots els tallers, les vegades que vulgui mentre la disponibilitat dels tallers i la demanda de persones ho permetin.

Volíem aprofitar per precisar que tota l’ organització dels tallers, de la xocolatada , i del festival en sí mateix, es fa gràcies a la feina voluntària de moltes mares de l’escola i que el material que s’utilitzarà per als tallers és en part reciclat però molt d’ell comprat per les mateixes mares. A totes elles moltes gràcies!!

Us convidem a no faltar a la nostra Marató, a venir amb amics, avis i àvies, cosins i veïns… pensem que serà una tarda meravellosa per a una causa justa!!!
Us hi esperem!!!!
Divendres 13 de desembre; FESTIVAL PER LA MARTO DE TV3, ESCOLA ESTEVE BARRACHINA