CULTURES DEL MÓN

Aquest curs, l’eix transversal de la nostra escola és LES CULTURES DEL MÓN.

L’alumnat de 4t hem après moltíssimes coses al llarg de les diferents sessions que li hem dedicat al projecte. Vam començar definint què és la cultura i, entre tots, vam acotar els elements que la composen: la llengua, el menjar, la música, la religió…

Hem vist diferents maneres de saludar que es fan servir arreu del món, hem conegut diferents ritmes i instruments musicals, hem descobert els vestits tradicionals de les diferents cultures treballades i hem investigat els plats típics de diferents països. Un cop fet això, hem creat un menú internacional, amb els plats típics que prèviament havia definit cada grup. Així, tots ens hem enriquit de la feina feta pels diferents grups.

Al llarg del projecte ens hem fet moltes preguntes, hem investigat, hem treballat en grups, de manera autònoma i ens hem autoavaluat. Hem après moltíssim!