Inici curs 2022-23

Avui ha començat el nou curs escolar 2022-23 per al personal de l’escola que començarà amb l’alumnat el dia 5 de setembre.

A la categoria Qui som hem actualitzat les tutories i altres tasques a l’escola per aquest curs.

Per poder accedir a tota la informació sobre el funcionament i organització del centre i aquelles informacions més rellevants de l’inici de curs, podeu clicar damunt la imatge i entrar en el Document Informatiu.

Us desitgem una bona entrada de curs.

1. Carolina mustieles caballero

Hola somos los papás de Milan aros mustieles y nos gustaría reservar cita para el día 3 de marzo l xerrada telemática y conversar sobre el funcionamiento del colegio muchas gracias espero noticias

1. Escola Autor de l'article

Bon dia Carolina,
      Queda anotat el dia 3 de març a les 15’00 a l’escola. Comentar-te que a la web hi ha penjat un formulari respecte les portes obertes que aniria molt bé que responguessiu.
      Moltes gràcies,