Els alumnes d’Imsha reben el material de l’any passat

Com bé sabeu, l’escola porta a terme el Projecte solidari amb l’escola Imsha d’Eséka, Camerun.

Aquest projecte pretén sensibilitzar l’alumnat d’altres realitats culturals, socials i econòmiques i tota la comunitat educativa hi evoca esforços per poder-hi col•laborar juntament amb la ONG Agermanament sense Fronteres, que ens fa d’enllaç amb les dues poblacions.

Quan s’acosta el final de curs, tot l’alumnat elabora una sèrie de materials que després, la ONG Agermanament sense Fronteres fa arribar en els nens i nenes de l’Escola IMSHA.

Aquesta setmana, la ONG ens ha fet saber que els alumnes d’Imsha han rebut el material didàctic elaborat el curs passat!!! Esperem que el pugueu utilitzar en molts moments!

(Pots fer click a la imatge per veure l’àlbum sencer)