Constitució del Consell Escolar

El passat  dimecres dijous 16 de novembre es va constituir el Consell Escolar després de la renovació d’una part dels seus membres.

Volem fer un especial agraïment a aquelles persones que acaben la seva etapa al Consell i que ha ajudat i contribuït a fer un Emili millor. Les persones que acaben la seva etapa al consell representant a les famílies: l’Anna Càceres, el Joaquim Tebé i la Nuria Robert; representant a l’AFA, el Jordi Freixa i representant al professorat: el la Milós Garcia, el David Ros, i la Marta Garcia.

Donem la benvinguda als nous representants a les famílies: el Javi Martínez i el Ricard Herrero i La Laura Campos serà la representant de l’AFA. També s’incorpora al Consell el Toni Comasòlives substituint a la Núria Robert (eleccions 2018) i als nous representants del professorat: la Roser Badia, la Gemma Bañuls i la Cristina Rodríguez.

A la pàgina web de l’escola podreu veure tota la composició del Consell Escolar