Comiat de 6è

Us compartim el vídeo que es va enregistrar l’últim dia d’aquest curs. Amb motiu del comiat de l’alumnat que marxa aquest any cap a l’institut.

Inclou la presentació, els actes de les diferents classes, la cançó final de sisè i la traca!

Volem agrair al Manel Macià la tasca d’enregistrament i edició d’aquest moment tant especial del curs.

Aprofitem també per desitjar-vos que passeu un bon estiu!

 

Feu clic a la imatge per accedir al "drive" on trobareu el vídeo

 

 

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut