Cantània!

El passat 22 de maig l’alumnat de 4t va participar a la cantània “A de brossa” a l’auditori de Sant Cugat.

No ho vam fer sols, 14 grups de 8 escoles diferents vam cantar plegats acompanyats de músics, cantants i directors musicals professionals.

Els felicitem per la feina feta al llarg del trimestre i per la posada en escena i aprofitem per compartir-vos algunes imatges fetes per les famílies durant l’actuació i pels mestres moments abans d’obrir-se l’escenari.

Podeu fer clic a la fotografia per accedir a l’àlbum. (Si els assistents en teniu alguna que volgueu que surti a l’àlbum ens la podeu fer arribar a través del correu escola@emilicarles.cat)

Fent clic a la següent imatge podeu accedir al vídeo de l’últim minut de l’actuació!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut