XIV Setmana Esportiva del curs 2019-2020 ajornada

Avui dilluns 30 de març hauria d’haver començat la nostra XIV Setmana Esportiva de l’Escola Els Arenys. Malauradament, les circumstàncies no ho han fet possible…

Aquesta edició de la setmana esportiva no anava a ser una més, pretenia ser especial. Seria dinàmica, oberta a tothom i plena de sorpreses, com sempre. Però també teníem preparades noves iniciatives i propostes per fomentar l’estil de vida actiu, per descobrir i donar l’oportunitat als infants de practicar diferents esports olímpics i parl·límpics i per desenvolupar dinàmiques que subratllesin el protagonisme de la dona en l’esport, seguint amb el tema de l’escola “Dones que han fet i fan Història”. Tot això d’una manera lúdica, amb l’activitat física com a llenguatge i els valors del fair play, l’esforç, l’autosuperació, el respecte i la integració de totes i tots com a base.

Prova de que ja estava tot preparat és que ja teníem triat el cartell guanyador del concurs dels i les artistes participants de 6è, el nostre grup de ball Esteps ja estava treballant en la flaixmob de cloenda, havíem dissenyat la lona commemorativa, les activitats en la seva gran majoria ja estaven planificades, organitzades i en alguns casos reservades i s’havien contactat empreses, transports, monitores, AMPA, Ajuntament, Policía Local, etc. Però com tot en aquestes setmanes, ha hagut de ser ajornat per raons inqüestionables.

Definitivament aquest curs 2019-2020 no hi haurà setmana esportiva. Encara no sabem quan la podrem dur a terme, però el que sí sabem és que tornarem, i sigui quan sigui, gaudirem altra vegada junts, perquè només JUNTS és com volem viure la nostra XIV Setmana Esportiva!!!