Acollida

El servei d’acollida és gestionat per l’AMPA que contracta aquest servei a l’empresa “Ziga-zaga” (encarregada també del menjador escolar).

El servei d’acollida està pensat perquè els/les nens/es puguin venir a l’escola abans de les 9:00h o quedar-se més tard de les 16:30h. i gaudeixin d’una estona relaxada. En aquest temps poden esmorzar/berenar, jugar, llegir…

Horari:

• Matí: De 7:30h a 9:00h. Tots els dies de la setmana, de dilluns a divendres, coincidint amb el calendari escolar.
  • Tarda: De 16:30 a 17:30h. Tots els dies de la setmana, de dilluns a divendres, coincidint amb el calendari escolar.

Per més informació, us podeu posar en contacte amb l’AMPA de l’escola o amb l’empresa de Menjador “Ziga-zaga”:

Horari d’atenció: de 9 a 10h.

Telèfon: 690 844 225