Consell escolar

• El Consell Escolar

El Consell Escolar és l’òrgan de màxima decisió i el seu president és el director del centre. Tots els seus components tenen veu i vot, a excepció del secretari que només té veu però no vot.

El Consell Escolar s’ha de reunir preceptivament una vegada al trimestre.

Actualment està format per:

Equip Directiu Mestres Pares i mares
Zacarías Robledo

Raquel Ortega

Lluís Marcos

Roser Bofarull

Marta Monzonís

Anna Luque

Rosa M. Pascual

Núria Sabaté

Ana Zamora

Yolanda Fernández

Raquel Preixens

Verónica Novelle

M. Àngels Pinilla

Alba Trulls Méndez

Representant  Ajuntament Representant PAS Representant APA
Sílvia Fernández Miquel Moreno Ana R. Rodríguez

• La Comissió Econòmica

Aquesta comissió depèn directament del Consell Escolar.

Està formada pel director, el secretari, un representant del claustre de professors/es, un representant del sector pares/mares i un representant de l’Ajuntament. La principal tasca de la Comissió Econòmica és fer el seguiment dels comptes del centre al llarg de tot l’any.

• La Comissió Permanent

També depèn del Consell Escolar del centre i està formada per el director, el secretari, la cap d’estudis, un representant del claustre de professors i un representant del sector pares/mares.

La principal tasca de la Comissió Permanent és resoldre qualsevol tipus de problemes per la via d’urgència.

• Comissió de Menjador

Està format per dos representants de l’empresa del menjador escolar (Ziga-Zaga), dos representants de l’AMPA, un representant del claustre de professors, el director i el secretari. Aquesta comissió fa el seguiment de tots els aspectes que fan referència al servei de menjador escolar.

• El Consell Escolar Municipal

Està format per representants de la comunitat educativa de tots els centres d’ensenyament de la població i està presidit pel Sr. Alcalde.