GRANS: Hem guanyat un diploma d’eTwinning!

Hello, we are 6th grade students from Els Arenys school. Today we are going to talk about the eTwinning project.

eTwinning és una web on et pots comunicar amb escoles d’arreu del món. Nosaltres ens vam comunicar amb una escola de Bytom, Polonia.

Durant el curs passat, a 5è, vam fer un projecte. En primer lloc vam fer una mystery call per saber d’on eren els nostres companys. L’activitat es deia Discover a neighbour country: Poland! A continuació vam fer un munt d’activitats amb ells: un intercanvi de punts de llibre, trucades per compartir receptes, un concurs de preguntes… I tot en English!!

Tot això us ho expliquem perquè… HEM GUANYAT UN DIPLOMA! Ens han reconegut el nostre projecte amb un segell de qualitat nacional i hem rebut una acreditació. Estem molt emocionats i emocionades.

Ens va agradar conèixer nens i nenes de Polonia i ens sentim molt orgullosos i orgulloses d’haver participat. Esperem utilitzar aquesta web per comunicar-nos amb més països del món aquest any.